Co, jeśli dopiero zakupiony samochód psuje się? O ile jest to samochód używany, musimy jego naprawę wziąć na siebie. Inaczej jednak jest w przypadku, kiedy auto jest prosto z salonu. Tym bardziej, jeśli to Hyundai. Wówczas mamy gwarancję obsługi w autoryzowanym serwisie.
Hyundai – pełne serwisowanie i nie tylko
Serwisowanie samochodu niedawno zakupionego i będącego na gwarancji odbywa się w autoryzowanych serwisach. Jest to gwarancja, że auto jest pod dobrą opieką. Oprócz kompleksowej obsługi i wyeliminowania wszelkich awarii, właściciele aut mogą także spodziewać się, że ich samochodami zajmą się osoby wykwalifikowane. Każdy mechanik, który jest zatrudniany przez serwis Hyundai’a, posiada odpowiednie wykształcenie, wiedzę, a także doświadczenie.
Często zdarza się także, że autoryzowane serwisy oferują zawiezienie właścicieli aut pod wskazane miejsce, bądź też udostępniają samochody zastępcze na czas naprawy na korzystnych warunkach. To sprawia, że kierowcy nie muszą martwić się o transport, a także wiedzą, iż ich auto znajduje się pod dobrą , fachową opieką.
Historia marki Hyundai
Hyundai działa na rynku już przeszło siedemdziesiąt lat. Firma została założona z myślą o rynku budowniczym w Korei Południowej przez Chung Ju-younga. Powstała w Seulu i do dziś mieści się tam jej siedziba. Przedsiębiorstwo na początku nosiło nazwę HYUNDAI Engineering and Construction, jednak w 1967 roku wyodrębniono drugą firmę, czyli Hyundai Motor Co. Ltd. To właśnie ona zapoczątkowała produkcję samochodów. W 1968 roku, przy współpracy Forda, powstał pierwszy samochód.
Po jego sukcesie, kilkanaście lat później, w 1974 roku powstał pierwszy samodzielny samochód, czyli Hyundai Pony.